دسته‌بندی نشده

تعمیر گیربکس اچ سی کراس

تعمیرگاه اچ سی کراس در تهران با ضمانت

تعمیر گیربکس اچ سی کراس در تهران

نگاهی کلی به خودرو اچ سی کراس

این خودرو نسخهٔ کراس‌اوور خودروی دانگ‌فنگ اچ۳۰ است که قیمت آن در خود چین بسته به مدل و امکانات از ۸۶٫۸۰۰ تا ۹۷٫۸۰۰ یوان متغیر است. این خودرو در مارس سال ۲۰۱۳ فیس‌لیفت شد (نمونهٔ موجود در ایران) که تغییر اصلی آن تغییر فیس جلوی ماشین بود.

سامانه تعلیق اچ‌سی کراس از نوع مستقل است و همان سامانه تعلیقی است که بر روی پژو ۳۰۶ هم استفاده شده بود. پلتفرم این خودرو مشترک با سیتروئن زدایکس است که در بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ تولید می‌شد. صندوق این کراس اوور چینی، ۴۱۷ لیتر فضا دارد که حدود ۳۳ لیتر از فضای صندوق خودروی ۲۰۶ صندوق‌دار کمتر است.

دانگ‌فِنگ اچ۳۰ کراس دارای امکانات و آپشن‌هایی مانند سامانه تهویه مطبوع خودکار، سامانه چندرسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی، گرم‌کن آینه‌های جانبی، روکش چرمی غربیلک فرمان، حسگر پارک، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت، صندلی عقب تاشو، کامپیوتر سفری، فرمان هیدرولیک مجهز به کلیدهای فرمان صوتی و بلوتوث هندزفری، چراغ‌های LED، دکوراتیو طرح متال با تزئینات کرومی، رینگ ۱۶ اینچی و لاستیک با عرض ۲۰۵، اسپویلر و ۴ عدد بلندگو به همراه ۲ عدد تیوتر است.

تعمیر گیربکس اچ سی کراس
تعمیر گیربکس اچ سی کراس

تعمیر گیربکس اچ سی کراس در تهران

خرابی در سیستم گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس معمولا در اثر اصطحلاک ماشین و به مرور زمان در خودرو شما اتفاق می افتد،پس بهتر است زمانی که علائمی از خرابی گیربکس که در ادامه به شما توضیح داده میشود در خودرو خود مشاهده میکنید به تعمیرگاهی که تخصص کافی در تعمیر گیربکس اچ سی کراس دارد مراجعه کنید تا کار شما به بهترین نحوه انجام شود.مجموعه گیربکس تکنیک با ارائه خدمات باکیفیت و لوازم اصلی و کادری مجرب و ماهر اماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

علائم خرابی گیربکس اچ سی کراس

گیربکس خودرو اچ سی کراس از نوع ( At ) می باشد و اگر شما سرویس های ماشین را از جمله سرویس روغن و تعویض صافی گیربکس را به موقع انجام دهید دچار مشکلات کمتری خواهید شد.توجه داشته باشید که روغن باکیفیت و تعویض آن با دستگاه تمام اتوماتیک یکی از مهمترین راهای پیشگیری در خودرو شماست.مجموعه گیربکس تکنیک با دارا بودن دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک اماده ارائه خدمات تعویض روغن هم به شما می باشد.چند مورد از علائم خرابی گیربکس اچ سی کراس ….

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس
تعمیر گیربکس اچ سی کراس
تعمیر گیربکس اچ سی کراس

توربین گیربکس اتوماتیک

توربین گیربکس اتوماتیک که به تورک کانورتر و مبدل گشتاور نیز شناخته می شود یکی از اجزای بسیار مهم گیربکس اتوماتیک می باشد.در خودرو هایی که دنده آن ها به صورت دستی می باشد، رابطه بین موتور و گیربکس دیسک و صفحه کلاچ می باشد و یک پدال وظیفه متصل نمودن موتور به گیربکس را بر عهده دارد. اما در خودرو هایی که گیربکس آن ها به صورت دنده اتوماتیک می باشد،توربین جایگزین دیسک و صفحه کلاچ می شود.

نحوه عملکرد توربین گیربکس اتوماتیک

فشار روغن،از طریق اویل پمپ گیربکس وارد توربین می شود.داخل توربین یا همان تورک کانورتر فنر هایی وجود دارند که با استفاده از فشار بالای روغن، دنده فرایویل را با توربین و شفت گیربکس قفل می کنند. در بسیاری از مواقع، از جمله ایستادن پشت ترافیک و قرار دادن دنده بر روی حالت درایو و گرفتن ترمز، موجب می شود تا فشار روغن توربین کاسته شود و در نتیجه اتصال موتور و گیربکس قطع بشود. یا در بسیاری از مواقع که راننده هنگام راه افتادن ناگهان پدال گاز را فشار می دهد، موجب می شود تا به سرعت اتصال موتور و گیربکس قوی بشود و خودرو عمل تیکاف را انجام دهد.

علائم خرابی توربین گیربکس اتوماتیک

یکی از علت های خرابی توربین گیربکس اتوماتیک سی وی تی یا At، لغزش و خارج شدن دنده می باشد. در بسیاری از مواقع ممکن است مشاهده کرده باشید که خودرو شما شتاب کافی ندارد و با تاخیر زیادی دنده را تعویض می نماید. این امر زمانی رخ می دهد که کانال های روغن توربین دچار گرفتگی شده باشند و روغن به خوبی وارد توربین نشود.

یکی دیگر از علائم خرابی برای تعمیر گیربکس اچ سی کراس، تاخیر در حرکت خودرو می باشد. زمانی که شما پای خود را بر روی پدال ترمز می گذارید و دنده را از حالت پارک به درایو تغییر می دهید، می بایست سریعا تغییر را در دورموتور احساس نمایید و با برداشتن پای خود از روی ترمز، خودرو سریعا حرکت کند. اما اگر مشاهده کردید که با برداشتن پای خود از روی پدال گاز خودرو با تاخیر حرکت می کند، می بایست سریعا خودرو را به تعمیرگاه معتبر نشان دهید.

تعمیر گیربکس اچ سی کراس
تعمیر گیربکس اچ سی کراس

هزینه تعمیر گیربکس اچ سی کراس

با توجه به مشکلات مختلفی که امکان دارد برای خودرو اچ سی کراس شما پیش آمده باشد،نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس اچ سی کراس به شما ارائه کرد.و برای اطلاع از هزینه دقیق می بایست به کارشناسان ما تماس گرفت.برای کاهش هزینه گیربکس به محض دیدن خرابی از راندن ماشین خودداری کنید و سریعا به تعمیرگاه مراجه کنید.مجموعه گیربکس تکنیک بعلاوه تعمیر گیربکس اچ سی کراس دارای خودرو بر رایگان در سراسر تهران میباشد.

خدمات بعد از تعمیر گیربکس اچ سی کراس در گیربکس تکنیک

ما در مجموعه گیربکس تکنیک با توجه به اینکه در تعمیر گیربکس اچ سی کراس خودرو شما از لوازم اصلی و باکیفیت استفاده می کنیم گیربکس خودرو شما را 20000 هزار کیلومتر یا به مدت یک سال گارانتی میکنیم.و کوچکترین خرابی و مشکل در گیربکس شما را به صورت رایگان انجام میدهیم.

تعویض روغن گیربکس با دستگاه

 تعوض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه یکی از نکات بسیار مهمی است که هر شخص باید به آن توجه داشته باشد،اگر شما به دفترچه راهنمای خودرو خود نگاهی بیندازید می بینید که اکثر خودرو ساز‌ان برای تعویض روغن گیربکس اتوماتیک خودرو مدت زمان و کیلومتری خاص معین کرده اند.بیشتر خودرو سازان به تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بین 50 تا 70هزار کیلومتر اشاره کرده اند ولی کسانی که بیشتر در داخل شهر از خودرو استفاده می کنند بهتر است روغن گیربکس خود را بین 35 تا 45 تعویض کنند.تا از هزینه های زیاد در تعمیر گیربکس اچ سی کراس خود جلوگیری نمایند.

تعمیر گیربکس اچ سی کراس
تعمیر گیربکس اچ سی کراس

نحوه رانندگی با گیربکس اتوماتیک

در خودرو های گیربکس اتوماتیک در هنگام حرکت اولیه از کشیدن معکوس های شدید به ماشین حتما خودداری کنید و در هنگام پارک کردن خودرو حتما از دستی ترمز استفاده کنید.در حین رانندگی با سرعت از خلاص کردن ماشین یا گذاشتن روی حالت N خودداری کنید.در هنگام ایستادن پشت چراغ قرمز یا به مدت طولانی خودرو را در حالت N یا p قرار دهید.

تعمیر گیربکس یا گیربکس استوک ؟

اکثر کسانی که از خودرو گیربکس اتوماتیک استفاده میکنند در هنگام خرابی گیربکس خودرو خود دچار تردید در تعمیر گیربکس یا تعویض گیربکس استوک میشوند.در هنگام خرابی گیربکس بهتر است شما تعمیرگاهی با تخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک پیدا کنید.چند مورد از خصوصیات بهتر تعمیر گیربکس نسبت به تعویض گیربکس اتوماتیک…..

  • هزینه کمتر نسبت به تعویض
  • دارای گارانتی بی قید شرط به مدت یک سال
  • استفاده از لوازم اصلی در گیربکس
  • چک شدن کل گیربکس
تعمیر گیربکس اچ سی کراس
تعمیر گیربکس اچ سی کراس

چرا گیربکس تکنیک ؟

گیربکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *