تعمیر گیربکس لکسوس

تعمیر گیربکس لکسوس

تعمیرگاه لکسوس در تهران با ضمانت

تعمیر گیربکس لکسوس در تهران

اطلاعات کلی در مورد شرکت خودرو سازی لکسوس

در سال ۱۹۸۹ بعد از عملیاتی طولانی و گسترده با تلاش ۶۰ طراح، ۲۴ تیم مهندسی، ۱۴۰۰ مهندس، ۲۳۰۰ تکنیسین، ۲۲۰ نفر پشتیبانی، ۴۵۰ نمونه آزمایشی و صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار، نخستین پروژه لکسوس با نام اف۱ و محصولی به نام لکسوس ال‌اس۴۰۰ و در نمایشگاه خودروی دیترویت و لوس آنجلس رونمایی شد و از سپتامبر همان سال، فروش خودروهای لکسوس آغاز گردید.

در ژانویه سال ۱۹۹۰ لکسوس ال‌اس۴۰۰ در بین ۱۰ خودروی برتر جهان قرار گرفت. از ماه ژوئن سال ۱۹۹۰ نیز خودروی لکسوس به‌طور رسمی در بازار خاورمیانه عرضه گردید. محصولات لکسوس که نخست قرار بود نام «لکسیس» برای آن انتخاب شود، در بدو ورود خود به بازار ایالات متحده با یک اتفاق بزرگ روبه‌رو شدند.

هشت هزار خودروی لکسوس ال‌اس ورودی به ایالات متحده آمریکا در بخش کنترل کروز خود مشکل پیدا کردند، که این شرکت را در آغاز فعالیتش رو در روی دادگاه‌های استیناف در ایالات متحده آمریکا قرار داد. این اتفاق می‌توانست کار لکسوس را نیامده پایان دهد. اما مدیران لکسوس از این اتفاق در ابتدای کار خود، یک تبلیغ استثنایی برای خود ساختند و با عرضه یک سرویس فوق‌العاده و متفاوت، همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کردند.

تعمیر گیربکس لکسوس
تعمیر گیربکس لکسوس

لکسوس در نخستین سال حضور خود در ایالات متحده آمریکا بیش از ۵۰ هزار دستگاه فروخت و در سال ۱۹۹۶ به مجموع فروش نیم میلیون دستگاه در عرض هفت سال حضورش در آمریکا دست یافت.

لکسوس آرایکس نخستین خودرو شاسی بلندی بود، که توسط لکسوس در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد. با ورود مدل آرایکس به بازار، گروه جدیدی از خودرو به نام کراس اوور معرفی شد. مدل‌های لکسوس جی‌ایکس نیز از سال ۲۰۰۲ در ایالات متحده آمریکا عرضه شد.

طراحی لکسوس از آغاز بر پایه استانداردهای خودروهای گران‌قیمت بوده‌است. در نخستین لکسوس این استانداردها به‌صورت طراحی آیرودینامیک، نرم و روان بودن، کابین‌های آکوستیک، صرفه‌جویی در سوخت بروز کرده‌است. هر خودروی لکسوس باید ۶۰۰ معیار استاندارد را پشت سر بگذارد که ویژه این برند است و محدوده‌ای روانی و نرمی و چرخ‌ها تا دوخت چرم صندلی‌ها را دربر می‌گیرد.

گران‌قیمت‌ترین خودروی لکسوس خودرو اسپورت و دست‌ساز LF-A می‌باشد که با مدل ۲۰۱۲ و با قیمت پایه ۳۷۵٫۰۰۰ دلار وارد بازارهای جهانی شد.

تعمیر گیربکس لکسوس
تعمیر گیربکس لکسوس

تعمیر گیربکس لکسوس در تهران

خرابی در سیستم گیربکس اتوماتیک لکسوس معمولا در اثر اصطحلاک ماشین و به مرور زمان در خودرو شما اتفاق می افتد،پس بهتر است زمانی که علائمی از خرابی گیربکس که در ادامه به شما توضیح داده میشود در خودرو خود مشاهده میکنید به تعمیرگاهی که تخصص کافی در تعمیر گیربکس لکسوس دارد مراجعه کنید تا کار شما به بهترین نحوه انجام شود.مجموعه گیربکس تکنیک با ارائه خدمات باکیفیت و لوازم اصلی و کادری مجرب و ماهر اماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

علائم خرابی گیربکس لکسوس

گیربکس خودروهای لکسوس بیشتر از نوع ( At ) می باشد و اگر شما سرویس های ماشین را از جمله سرویس روغن و تعویض صافی گیربکس را به موقع انجام دهید دچار مشکلات کمتری خواهید شد.توجه داشته باشید که روغن باکیفیت و تعویض آن با دستگاه تمام اتوماتیک یکی از مهمترین راهای پیشگیری در خودرو شماست.مجموعه گیربکس تکنیک با دارا بودن دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک اماده ارائه خدمات تعویض روغن هم به شما می باشد.چند مورد از علائم خرابی گیربکس لکسوس ….

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس
تعمیر گیربکس لکسوس
تعمیر گیربکس لکسوس

هزینه تعمیر گیربکس لکسوس

با توجه به مشکلات مختلفی که امکان دارد برای خودرو لکسوس شما پیش آمده باشد،نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس لکسوس به شما ارائه کرد.و برای اطلاع از هزینه دقیق می بایست به کارشناسان ما تماس گرفت.برای کاهش هزینه گیربکس به محض دیدن خرابی از راندن ماشین خودداری کنید و سریعا به تعمیرگاه مراجه کنید.مجموعه گیربکس تکنیک بعلاوه تعمیر گیربکس لکسوس دارای خودرو بر رایگان در سراسر تهران میباشد.

خدمات بعد از تعمیر گیربکس لکسوس در گیربکس تکنیک

ما در مجموعه گیربکس تکنیک با توجه به اینکه در تعمیر گیربکس خودرو شما از لوازم اصلی و باکیفیت استفاده می کنیم گیربکس خودرو شما را 20000 هزار کیلومتر یا به مدت یک سال گارانتی میکنیم.و کوچکترین خرابی و مشکل در گیربکس شما را به صورت رایگان انجام میدهیم.

تعمیر گیربکس لکسوس
تعمیر گیربکس لکسوس

نحوه رانندگی با گیربکس اتوماتیک

در خودرو های گیربکس اتوماتیک در هنگام حرکت اولیه از کشیدن معکوس های شدید به ماشین حتما خودداری کنید و در هنگام پارک کردن خودرو حتما از دستی ترمز استفاده کنید.در حین رانندگی با سرعت از خلاص کردن ماشین یا گذاشتن روی حالت N خودداری کنید.در هنگام ایستادن پشت چراغ قرمز یا به مدت طولانی خودرو را در حالت N یا p قرار دهید.

تعمیر گیربکس یا گیربکس استوک ؟

اکثر کسانی که از خودرو گیربکس اتوماتیک استفاده میکنند در هنگام خرابی گیربکس خودرو خود دچار تردید در تعمیر گیربکس یا تعویض گیربکس استوک میشوند.در هنگام خرابی گیربکس بهتر است شما تعمیرگاهی با تخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک پیدا کنید.چند مورد از خصوصیات بهتر تعمیر گیربکس نسبت به تعویض گیربکس اتوماتیک…..

  • هزینه کمتر نسبت به تعویض
  • دارای گارانتی بی قید شرط به مدت یک سال
  • استفاده از لوازم اصلی در گیربکس
  • چک شدن کل گیربکس
تعمیر گیربکس لکسوس
تعمیر گیربکس لکسوس

چرا گیربکس تکنیک ؟

گیربکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *