تعمیر گیربکس مزدا

تعمیر گیربکس مزدا

تعمیر گیربکس مزدا3

تعمیر گیربکس مزدا در تهران

اطلاعات کلی در مورد خودرو مزدا

مزدا ۳ خودرو سواری کامپکت ژاپنی با موتور جلو و محور جلو است که از سال ۲۰۰۳ در شرکت مزدا موتور تولید می‌شود. خودروسازی گروه بهمن نیز اقدام به مونتاژ نسل اول این خودرو در سال‌های ۱۳۸۶–۱۳۸۹ (۲۰۰۷–۲۰۱۰) و نسل دوم این خودرو از ۱۳۸۹ (۲۰۱۰) تحت نام مزدا ۳ نیو در ایران نمود که به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز، تولید این خودرو، به مرور کاهش یافت و در مرداد ۱۳۹۳، رسماً متوقف شد.در مجموع در سال ۱۳۹۳ تنها تعداد ۱۱ دستگاه مزدا۳ از خط تولید این خودرو در خودروسازی گروه بهمن خارج شد.

با تغییر شرایط تجاری و بین‌المللی در سال ۱۳۹۴، قطعات این خودرو محبوب که عنوان پرفروش‌ترین مدل تاریخ خودروسازی شرکت مزدا را کسب کرده، مجدداً به تهران ارسال شد و گروه خودروسازی بهمن، برنامه مونتاژ ۲۰۰۰ دستگاه از خودرو مزدا۳ را در دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر آن را در رنج قیمتی یک میلیارد تومان به بازار عرضه می‌کند. تولید مزدا ۳ جدید همچنان در گروه بهمن ادامه دارد اما چند سالی است که فقط با مدل ۱۳۹۸ تولید و عرضه می‌شود و قرار است ایربگ جانبی آن حذف گردد.

تعمیر گیربکس مزدا
تعمیر گیربکس مزدا

در سال ۱۹۹۸ مزدا خودرویی به نام مزدا ۳۲۳ یا فامیلا وارد بازار کرد و در سال ۲۰۰۳ تولید این خودرو به پایان رسید و ادامه ی این خودرو با نام مزدا ۳ در سال ۲۰۰۳ تولید شد.اولین نسل مزدا۳ را به عنوان مدل ۲۰۰۴ روانه بازار خودروهای کوچک نمود و آن را جانشینی برای مزدا ۳۲۳ قرار داد. این خودرو در پلت فرم سی ۱ فورد قرار دارد که از دیگر خودروهای هم پلت فرم می‌توان به فورد فوکوس اشاره کرد. مزدا ۳ در ژاپن و چین با نام اکسلا عرضه می‌گردد.

در سال ۲۰۰۶ نسخه فیس لیفتی از نسل اول مزدا۳ در بازارهای جهانی عرضه شد که نسخه مونتاژی نسل اول این خودرو در ایران، از مدل فیس لیفت شده بودند که تنها در نسخه سدان و در ۳ تیپ تجهیزاتی عرضه شدند که بخش فنی هر ۳ تیپ از پیشرانه یکسان ۲٫۰ لیتری بنزینی به همراه گیربکس یکسان اتوماتیک ۴ دنده با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی (توسط راننده) بهره‌مند بودند که این مدل در ایران با تیراژ ۳۲٬۰۰۰ دستگاه کار خودش را پایان داد.

تعمیر گیربکس مزدا
تعمیر گیربکس مزدا

تعمیر گیربکس مزدا در تهران

خرابی در سیستم گیربکس اتوماتیک مزدا معمولا در اثر اصطحلاک ماشین و به مرور زمان در خودرو شما اتفاق می افتد،پس بهتر است زمانی که علائمی از خرابی گیربکس که در ادامه به شما توضیح داده میشود در خودرو خود مشاهده میکنید به تعمیرگاهی که تخصص کافی در تعمیر گیربکس مزدا دارد مراجعه کنید تا کار شما به بهترین نحوه انجام شود.مجموعه گیربکس تکنیک با ارائه خدمات باکیفیت و لوازم اصلی و کادری مجرب و ماهر اماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

علائم خرابی گیربکس مزدا

گیربکس خودروهای مزدا بیشتر از نوع ( At ) می باشد و اگر شما سرویس های ماشین را از جمله سرویس روغن و تعویض صافی گیربکس را به موقع انجام دهید دچار مشکلات کمتری خواهید شد.توجه داشته باشید که روغن باکیفیت و تعویض آن با دستگاه تمام اتوماتیک یکی از مهمترین راهای پیشگیری در خودرو شماست.مجموعه گیربکس تکنیک با دارا بودن دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک اماده ارائه خدمات تعویض روغن هم به شما می باشد.چند مورد از علائم خرابی گیربکس مزدا ….

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس
تعمیر گیربکس مزدا
تعمیر گیربکس مزدا

هزینه تعمیر گیربکس مزدا

با توجه به مشکلات مختلفی که امکان دارد برای خودرو مزدا شما پیش آمده باشد،نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس مزدا به شما ارائه کرد.و برای اطلاع از هزینه دقیق می بایست به کارشناسان ما تماس گرفت.برای کاهش هزینه گیربکس به محض دیدن خرابی از راندن ماشین خودداری کنید و سریعا به تعمیرگاه مراجه کنید.مجموعه گیربکس تکنیک بعلاوه تعمیر گیربکس مزدا دارای خودرو بر رایگان در سراسر تهران میباشد.

خدمات بعد از تعمیر گیربکس مزدا در گیربکس تکنیک

ما در مجموعه گیربکس تکنیک با توجه به اینکه در تعمیر گیربکس خودرو شما از لوازم اصلی و باکیفیت استفاده می کنیم گیربکس خودرو شما را 20000 هزار کیلومتر یا به مدت یک سال گارانتی میکنیم.و کوچکترین خرابی و مشکل در گیربکس شما را به صورت رایگان انجام میدهیم.

تعمیر گیربکس مزدا
تعمیر گیربکس مزدا

نحوه رانندگی با گیربکس اتوماتیک

در خودرو های گیربکس اتوماتیک در هنگام حرکت اولیه از کشیدن معکوس های شدید به ماشین حتما خودداری کنید و در هنگام پارک کردن خودرو حتما از دستی ترمز استفاده کنید.در حین رانندگی با سرعت از خلاص کردن ماشین یا گذاشتن روی حالت N خودداری کنید.در هنگام ایستادن پشت چراغ قرمز یا به مدت طولانی خودرو را در حالت N یا p قرار دهید.

تعمیر گیربکس یا گیربکس استوک ؟

اکثر کسانی که از خودرو گیربکس اتوماتیک استفاده میکنند در هنگام خرابی گیربکس خودرو خود دچار تردید در تعمیر گیربکس یا تعویض گیربکس استوک میشوند.در هنگام خرابی گیربکس بهتر است شما تعمیرگاهی با تخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک پیدا کنید.چند مورد از خصوصیات بهتر تعمیر گیربکس نسبت به تعویض گیربکس اتوماتیک…..

  • هزینه کمتر نسبت به تعویض
  • دارای گارانتی بی قید شرط به مدت یک سال
  • استفاده از لوازم اصلی در گیربکس
  • چک شدن کل گیربکس
تعمیر گیربکس مزدا
تعمیر گیربکس مزدا

چرا گیربکس تکنیک ؟

گیربکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *