تعمیر گیربکس هیوندا

تعمیر گیربکس هیوندا

تعمیر موتور هیوندا به صورت تخصصی

تعمیر گیربکس هیوندا در تهران

اطلاعات کلی در مورد شرکت خودرو سازی هیوندا

هسته اولیه گروه شرکت‌های هیوندای در سال ۱۹۴۶ توسط چانگ جو-یانگ تأسیس شد و در طول دهه نخست فعالیتش، با استفاده از حمایت‌های دولتی، انواع فعالیت‌های صنعتی و تجاری همچون ساخت‌وسار، کارخانجات فولادسازی، حوضچه‌های کشتی‌سازی و تجهیزات الکترونیکی، همچنین ارائه خدمات پشتیبانی، خدمات مالی و تجاری را تحت پوشش این هلدینگ قرار داد و در ابتدای دهه ۱۹۶۰ به بزرگ‌ترین شرکت خوشه‌ای کره جنوبی تبدیل شد.

چانگ جو-یانگ در سال ۱۹۶۷ هیوندای موتور را به‌عنوان شرکت تابعه از گروه هیوندای و بازوی خودروسازی این گروه صنعتی، تأسیس کرد. نخستین خودروی عرضه شده توسط این شرکت، فورد کورتینا بود، که با مشارکت مستقیم شرکت فورد، اما با استفاده از نیروی انسانی در کره جنوبی مونتاژ می‌شد. مالکین شرکت هیوندای با هدف ساخت خودرویی مستقل، مدیرعامل پیشین شرکت خودروسازی انگلیسی بریتیش لیلاند؛ جورج ترنبول را در شرکت خودروسازی هیوندای استخدام کردند. ترنبول نیز ۵ مهندس بریتانیایی را برای پیشبرد توسعه و ساخت نخستین خودروی این شرکت کره‌ای، بکار گرفت.

تعمیر گیربکس هیوندا
تعمیر گیربکس هیوندا

مدیران هیوندای با مشارکت شرکت‌های ایتال‌دیزاین؛ به منظور طراحی خودرو و میتسوبیشی موتورز؛ برای تأمین اجزای خودرو و ساخت اکسل، نخستین خودرو کره‌ای، یعنی هیوندایی پونی را در سال ۱۹۷۵ تولید کردند، که در پی آن صادرات نخستین محصول بخش خودروسازی هیوندای، به کشور اکوادور نیز در همین سال آغاز گردید. هیوندای پونی عنوان سازنده پرفروش‌ترین خودرو کره‌ای را برای شرکت هیوندای به ارمغان آورد و هنوز نیز آمار فروش این خودرو، در مجموعه خودروسازی هیوندای، بدون رقیب باقی‌مانده‌است.

نسل دوم از خودروی هیوندای پونی در سال ۱۹۸۲ نقطه عطف دیگری را رقم زد و نخستین صادرات در مقیاس وسیع خودروهای هیوندای شکل گرفت. خودروی کوچک پونی، با بهره‌مندی از سود درآمد کارکنان کره‌ای، بازار خودرو کوچک کانادا را در سال ۱۹۸۳ دگرگون ساخت. پس از آن بود که جهان خودروسازی از به وجود آمدن یک سازنده دیگر خودرو در آسیای جنوب شرقی مطلع شد.

تا سال ۱۹۹۱ شرکت هیوندای طیف خودروهایش را به هیوندای الانترا بزرگتر، هیوندایی سوناتا و نخستین مدل کوپه‌اش، توسعه داده بود. این شرکت در همان سال نخستین موتور آلفا ۱٫۵ لیتر را نیز تولید نمود. میزان فروش شرکت هیوندای موتور به‌ویژه در بازارهای آمریکای شمالی، در حال افزایش بود، گرچه این رشد، اساساً به دلیل قیمت تولید پائین خودروهای هیوندای در ایالات متحده بود. در دهه ۱۹۹۰ خودروهای تولید شده توسط هیوندای، با مشکل پائین بودن کیفیت ساخت و نیز کم‌توجهی به جزئیات در طراحی‌ها، انگشت‌نما بودند.

تعمیر گیربکس هیوندا
تعمیر گیربکس هیوندا

تعمیر گیربکس هیوندا در تهران

خرابی در سیستم گیربکس اتوماتیک هیوندا معمولا در اثر اصطحلاک ماشین و به مرور زمان در خودرو شما اتفاق می افتد،پس بهتر است زمانی که علائمی از خرابی گیربکس که در ادامه به شما توضیح داده میشود در خودرو خود مشاهده میکنید به تعمیرگاهی که تخصص کافی در تعمیر گیربکس هیوندا دارد مراجعه کنید تا کار شما به بهترین نحوه انجام شود.مجموعه گیربکس تکنیک با ارائه خدمات باکیفیت و لوازم اصلی و کادری مجرب و ماهر اماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

علائم خرابی گیربکس هیوندا

گیربکس خودروهای هیوندا بیشتر از نوع ( At ) می باشد و اگر شما سرویس های ماشین را از جمله سرویس روغن و تعویض صافی گیربکس را به موقع انجام دهید دچار مشکلات کمتری خواهید شد.توجه داشته باشید که روغن باکیفیت و تعویض آن با دستگاه تمام اتوماتیک یکی از مهمترین راهای پیشگیری در خودرو شماست.مجموعه گیربکس تکنیک با دارا بودن دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک اماده ارائه خدمات تعویض روغن هم به شما می باشد.چند مورد از علائم خرابی گیربکس هیوندا…

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس
تعمیر گیربکس هیوندا
تعمیر گیربکس هیوندا

هزینه تعمیر گیربکس هیوندا

با توجه به مشکلات مختلفی که امکان دارد برای خودرو هیوندا شما پیش آمده باشد،نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس هیوندا به شما ارائه کرد.و برای اطلاع از هزینه دقیق می بایست به کارشناسان ما تماس گرفت.برای کاهش هزینه گیربکس به محض دیدن خرابی از راندن ماشین خودداری کنید و سریعا به تعمیرگاه مراجه کنید.مجموعه گیربکس تکنیک بعلاوه تعمیر گیربکس هیوندا دارای خودرو بر رایگان در سراسر تهران میباشد.

خدمات بعد از تعمیر گیربکس هیوندا در گیربکس تکنیک

ما در مجموعه گیربکس تکنیک با توجه به اینکه در تعمیر گیربکس خودرو شما از لوازم اصلی و باکیفیت استفاده می کنیم گیربکس خودرو شما را 20000 هزار کیلومتر یا به مدت یک سال گارانتی میکنیم.و کوچکترین خرابی و مشکل در گیربکس شما را به صورت رایگان انجام میدهیم.

تعمیر گیربکس هیوندا
تعمیر گیربکس هیوندا

نحوه رانندگی با گیربکس اتوماتیک

در خودرو های گیربکس اتوماتیک در هنگام حرکت اولیه از کشیدن معکوس های شدید به ماشین حتما خودداری کنید و در هنگام پارک کردن خودرو حتما از دستی ترمز استفاده کنید.در حین رانندگی با سرعت از خلاص کردن ماشین یا گذاشتن روی حالت N خودداری کنید.در هنگام ایستادن پشت چراغ قرمز یا به مدت طولانی خودرو را در حالت N یا p قرار دهید.

تعمیر گیربکس یا گیربکس استوک ؟

اکثر کسانی که از خودرو گیربکس اتوماتیک استفاده میکنند در هنگام خرابی گیربکس خودرو خود دچار تردید در تعمیر گیربکس یا تعویض گیربکس استوک میشوند.در هنگام خرابی گیربکس بهتر است شما تعمیرگاهی با تخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک پیدا کنید.چند مورد از خصوصیات بهتر تعمیر گیربکس نسبت به تعویض گیربکس اتوماتیک…..

  • هزینه کمتر نسبت به تعویض
  • دارای گارانتی بی قید شرط به مدت یک سال
  • استفاده از لوازم اصلی در گیربکس
  • چک شدن کل گیربکس
تعمیر گیربکس هیوندا
تعمیر گیربکس هیوندا

چرا گیربکس تکنیک ؟

گیربکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *